24 Nisan 2016 Pazar

İyi Akşamlar Kulaklarımda Yılmaz Erdoğan ın Sevebilme İhtimali şiiri anlıyacağınız duygusalım bu akşam biraz bir sevgilim yok ! Sevilmeye o kadar muhtaç oldum ki yanlış ilişkiler yaşadım hep inandım herkese gerçekten sevebileceklerine inandım ama yanılmışım öyle olmadı. Anladım ki aramıyacaksın sevgiliyi günü gelince karşına çıkacak kendisi yalnız O gelene kadar içimde ki bu Sevgi seline ne yaparım hiç bilmiyorum. Çok büyük bir sevgi besliyorum içimde herhangi birine karşı değil bu sevgi, tek bildiğim O kişi geldiğinde bu sevgi ile başa çıkabilecek mi ? Duygusal filmler izleyemez oldum. Sevgililere bakamaz oldum. Aşktan kaçar oldum. Kalbim öyle delicesine çarpıyor ki O anlarda her an göğüs kafesemi delip geçecekmiş gibi oluyor. Acı vermeye başlıyor nerdeysen gel artık Gelde dindirelim şu içimde ki fırtınayı usulca salınalım seninle ...

1 yorum: